Business

Důležité věci kolem webu

Tak se nebudeme zdržovat nějakým úvodem, už tak máme málo času i místa a ihned se vrhneme na zkratku první. Ta znamená Search Engine Optimization. Když bychom to zkusili česky, tak by to mohlo být něco jako optimalizace pro vyhledávač. To je to, do čeho píšete slovo, které vás zajímá. Například vás zajímají lyže a chcete je koupit. Třeba takové jako jsou na fotce. Takže do vyhledávače napíšete slovo lyže a během několika sekund se vám objeví stránka s výsledky. Na ní vidíte všechny prodejce, který lyže prodává a také všechny weby, kde se toto slovo vyskytuje. Takže na výsledek kliknete a…

lyže

Všimli jste si, kam jste klikli? Jistě ne někam dolů, ale hned na první nalezený web. Je to pochopitelné a logické. Pokud jste nenašli potřebné, tak jste jistě klikli na další web v řadě a tak dále. Z tohoto postupu vám musí být jasné, že webové stránky, které jsou umístěné nejvíce nahoře, jsou také nejvíce navštěvovanými, a proto také nejvíce prodají. A to je pro jejich majitele hodně důležité, vždyť žije právě z prodeje. Z něj živí sebe i rodinu, musí odvádět státu a také vyplatit své zaměstnance. Proto musí mít web nahoře a to pro něj zařídí někdo ze společnosti optimalizace pro vyhledávače Brno.

notebook

A pokud chce prodávat ještě více, zcela jistě neopomene na reklamu, například formou PPC. Zde vidíte, jak nenápadně jsme se dostali i ke druhé zkratce, jejíž smysl ihned vysvětím. Takže je to opět z angličtiny, jak jinak že, a je to ze slov Pay per Click. Což zase vyloženo znamená něco jako plať za klik. Klikem je zde myšleno počítačovou terminologií. Jsme přece na internetu a k tomu je potřeba počítač, nebo mobil. Nu a v každém z nich se setkáte s tímto druhem reklamy, kterou může dělat například PPC reklama Brno. Zde jde o to, že se neplatí za umístění, ale jen za to, když na ni někdo klikne. Což je obrovská výhoda, protože to šetří peníze a kliká jen ten, kdo má skutečný zájem. Čili-potencionální zákazník.

Mohlo by se vám také líbit...